resantillbaka

Alla inlägg under september 2011

Av Josefin - 27 september 2011 14:57

tyvärr är de så att internet hemma krånglar o just nu har vi inget hemma, me är därför uppateringen är dålig!

vi har skaffat ett annat bredband nu men tar upp till 4-6 veckor innan de kommer så jag försöker upptatera så fort jag är hos tommy eller hos mina systrar kan oxå på mobilen men de är tyvärr väldigt liten text än så länge för mig.


i söndag blev de stan med älskling, han behövde köpa nya byxor o tjockare tröjar. sen hitta självklart jag oxå lite kläder hehe men de är kul just nu att handla lite som mkan pigga upp vardagen lite. 


igår blev det att åka ta prover som jag brukar göra då jaggick va 3jde vecka o tog prover men görra gånger va poroverna lite dåliga så de blev varann vecka igen men fick brev på posten idag att mina värden va sämre denna gången,

jag ska ligga mellan 2-3 i värde o jag hade 1,5. rätt så mkt under är de.

kanske inte låter så mkt men i sånt här så är de det. så nu ska jag gå på måndag igen.

hoippas på bättre resultat denna gången.


är hos syrran jessica nu o ska sova där tills i morgon ska bli skoj =)


denna klönningen blev det :)


 

 

o denna :)



o denna :)  

Av Josefin - 24 september 2011 08:59

just nu sitter en trött josewfin skriver då man är barnvakt med mamma o tommy för syrrans barn :) 

dem åkte till ullared vid halv 5 i morse så då fick vi se till att vara här :) 

sen vakna johanna o hosta jätte mkt så då kunde hon inte sova sen så satt uppe lite med henne sen somna jag =)


dagen blir att vara barnvakt då man själv vet att de tar ett bra tag att gå i gekås ;)

sen om vi orkar kanske de skulle bli stan sen men de beror på hur mkt barna kör med mig ;D 


igår blev de även sjukgymnastien o de kändes bra, o denna dagen har föresten börjat som de flesta dagarna  med värk.. 


KRAM 


får bli en bild på de goabarnen som vi passar ;) 

 

Av Josefin - 22 september 2011 23:09

Ja nu har jag Försökt att logga in på bloggen i 20minuter o har äntligen lyckas , telefonen är konstig o gör att jag inte kunde skriva inlogget färdigt innan den börja ladda o då blir de fel kod. Det är mäklingen så att internet krånglar här hemma så kan inte gå ut där därför de har blivit dålig upptatering tyvärr :( De har inte hänt mer än vanligt på dagarna förutom att jag gick ut med vovven för första gången sen jag blev sjuk super kul de, va lite nervös i fall vi skulle möta ngn hund o då drar turbo lite o jag vet inte om jag orkar hålla han men de gick bra:)Skulle ju till Jessica i ons oxå men blev tyvärr ingen med de då jag mådde jätte illa o va yr o ont huvudet allt på samma gång De va en skit tråkigt men vi bestämde att ta de nästa vecka ist :) dags att Sova god natt alla <3

Av Josefin - 20 september 2011 11:26

tisdag är verkligen den tråkigaste dagen på veckan, har jag alltid tyckt vet inte vfr men. 

dagen har börjat bra, mamma väckte mig runt halv tio, tio och ryggen känns ok =) 

händer inte spc mkt idag förutom att vi sa passa flisan en stund på eftermiddagen.


i morgon blir de att sova hos syrran Jessica som jag inte har gjort på ett tag så de ska bli skööj skriver mer om de i morgon :P


kram o ha en bra dag,  de tänker jag ha =) 


saknar grekland <3<3


 

Av Josefin - 19 september 2011 18:30

blev väldigt sur i lördag då jag satt o skrev i bloggen och skrev faktiskt ett långt inlägg o så och precis när jag har lagt upp en bild o ska spara inlägget så dör dator!! blev gött sur o sket i de orka börja om nu.

så då har de inte blivit något skrivande på hela helgen som ni har märkt hehe


annars i helgen så blev det att ta en pizza med petra o angelica sen hem till henne för lite film o så alltid lika skoj :) och har mått bra nästan hela helgen så de va riktigt skönt, jag har ju mina stunder på morgonen med de gamla vanliga men skönt att dagen o kvällen blev smärtfri =) 


tommy har skaffat sig en kattunge så blev att åkam o köpa lite saker till henne så de fick bli våran söndag. 


ny vecka idag och jag försöker titta framåt på allt. jag känner framsteg hela tiden som gör detta allt så mkt mer lättare, jag har mina dåliga dagar men de har alla, o jag kan inte förvänta mig heller att det kan vara bra jämt. 

i fredag var de 2 månader föresten de hände... 

man ska verkligen ta vara på sin dag, efter att suttit nu hemma i 2 månader o försökt bli frisk så har jag inset att man ska ta vara på varje dag man får,  för man vet aldrig vad som kan hända nästa dag.

bara för att du föddes med en bra hälsa, en bra syn så kan allt de ändras över en natt.. 


så ingen slöseri med att sitta hemma o rötna sen de har jag lovat mig (= 


nu börjar man längta till jul oxå=)

 

Av Josefin - 15 september 2011 10:52

trökiga torsdag får jag kalla denna dagen.

en dag då absolut ingenting händer.

en sån dag jag känner för att ta en tablett o ligga o kolla skit tv hela dagarna.

det tyckte jag va mysigt ibland förut men nu är de uttjötat o blir ju inte bättre när man vet att alla kompisar jobbar jaja jag hoppas på en bättre helg då de kanske blir att vara med petra o angelica om jag orkar så klart. är så himla trött på att vara trött om ni fattar hehe


jag skulle behöva lite hjälp om de är någon som kan latin el kinesiska el något liknade då jag skulle vilja ha "ta inget för givet" på de språket. skulle bli super glad om någon visste har försökt att söka på de  men kommer ingenvart :(


fin bild på felicia som jag tog häromdagen =)

   

Av Josefin - 13 september 2011 13:34

igår va de månda o de va första gången på 2 månader som jag inte har behövt ta en stark värktablett på hela dagen o natten de va riktigt skönt, de vanliga tabletterna som alvedon o så tar jag ej eftersom dem inte hjälper. 

de är nästan värt att fira allså hehe,

idag är de lite vörre men de va riktigt skönt att få en smärtfri dag jötte härligt :)


idag blir de bio igen fast denna gången med mamma:P hon blev sugen på filmen jag saknar dig :)

annars inget mer idag kraam <3


en bild från lucian :)

 

Av Josefin - 12 september 2011 16:36

igår gav jag mig på att gå på bio med petra o angelica, vi gick på jägarna 2 som faktiskt va bra :P 

allt gick bra för mig, lite jobbigt sista 20 min då jag blev väldigt stel i ryggen så fick ta en tablett men annars va jag glad att det gick så bra o kul att jag kan åka på små saker ibland utan att få skit för de dagen efter :)


denna dagen har inte varit ngt spc det gamla vanliga med de onda i kroppen men jag känner förbättring hela tiden vilket är jätte skönt, allt förutom ögona har blivit bättre, men kanske är så att kroppen tar en sak i taget så säga hah inte vet jag. 

jag har börjat med att gå utan lapp för att träna upp ögat o lära mig vilket är de riktiga föremålet o vilket som är "inte där egentligen" om ni fattar, o de går hyfsat bra :P 


dags för mat STORA kramar från mig <3


jag fattar inte att han kunde gå vidare i idol men kan inte låta bli att tycka den är gött skön o man blir glad av den :) 

Presentation


på min blogg får ni läsa om min kamp tillbaka efter ha fått en stroke,ni får följa mina svårigheter och framsteg genom min resa till ett normalt liv.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards