resantillbaka

Direktlänk till inlägg 18 november 2011

Moster =)

Av Josefin - 18 november 2011 10:35

ja denna veckan har blivit skoj, då äntligen syrrans små pojkar tittade ut :) blev en felix o en Freddy :super söta de vi har sett på kort :)


igår blev de bingolotto med petra o angelica o lite mat på de :) va skoj men ingen vinst tyvärr för någon av oss :)




får väl som vanlig klaga lite oxå, hehe nää men natten har varit jobbigt den ryggont som jag hade i början, hade jag i natt var super stel oxå, så när tommy gick upp vid halv 5 gick jag upp o rörde mig så jag fick röra musklerna lite, de hjälpte lite och tog en stark tablett o gick o la mig igen yckades somna,

just nu är de borta bara huvudet kvar men hoppas på att de oxå försvinner.


idag vet jag faktiskt inte vad som händer får se städa är de enda jag vet =)


 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin - 13 februari 2012 18:06

ja då var de ett riktigt tag sedan jag skrev här på bloggen, orsaken är att jag är nästan aldrig inne på min dator, allt gör jag på mobilen förut att betala räkningar då ;) så därför blir de aldrig av o skriva över mobilen är jobbigt, men vissa vil...

Av Josefin - 19 december 2011 10:54

ja då är helgen över för denna gången oxå, den har varit bra, spendera fredagen med angelica oxh sofia, lördagen var väldigt lugn nästan hela dagen, hade ont i bakhuvudet var väl de enda jobbiga men gick över med tablett. senare på kvälleen kom tommy...

Av Josefin - 16 december 2011 13:24

ja nu va de ett tag sedan jag skrev, dåligt av mig men har inte riktigt hunnit känns de som :) måndag tog jag bussen till mamma o pappa då  vi skulle till ullared på tisdagen så var där o titta även på jespers lucia. hela tisdagen gick åt, fast d...

Av Josefin - 11 december 2011 18:28

ja då är de söndag o slutet av denna veckan. veckan har varit bra, torsdag blev de kameraröntgen som ni vet, var skit läskigt faktiskt, har gjort den förut men nu fick jag nästan lite panik när jag låg där inne, du har en hjälm på huvudet o sen ligge...

Av Josefin - 7 december 2011 11:25


ja då är de redan onsdag o snart helg :) de gillas, i morgon blir det att åka till sahlgrenska sjukhus, ska göra en magnetröntgen av hjärnan, dem ska se om proppen har försvunnit helt eller om den är kvar. så tommy tog ledigt i morgon så vi kan åka...

Presentation


på min blogg får ni läsa om min kamp tillbaka efter ha fått en stroke,ni får följa mina svårigheter och framsteg genom min resa till ett normalt liv.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards