resantillbaka

Alla inlägg under oktober 2011

Av Josefin - 29 oktober 2011 23:30

ja då är de lördagkväll o petra , angelica o emilie har varit här en sväng:P vi åt pizza o tjöta lite sen blev de bara jag o petra kvar de sista då de blev mest tjöt :P har inte träffat henne på ett tag så va roligt :)dagen har för övrigt varit bra förutom lite huvudvärk bara men de är inte så ofta som förr så de stör mig inte så mkt längre :)i morgon blir de stan o försöka hitta en byrå o en skynke om kroppen tillåter så säga :P men de märks i mörn :)dags att kika lite film kraam <3<3

Av Josefin - 27 oktober 2011 12:05

ja nu har de inte blivit skrivet på några dagar, internet har varit jätte segt i några dagar så jag har skitit i det men nu verkar de funka igen :)


hänt lite tyvärr :(

mormor ligger inne på näl då dem trodde hon hade fått en stroke, så hon är helt blind just nu o armen försvann

känner igen de precis, jag hade jätte dålig syn såg inte text på tv o knappt va de va på tv men jag såg i alla fall,

att mormors syn har försvunnit helt är jobbigt faktiskt, man födds hjälplös o många får leva sina sista år hjälplösa så hemskt att det slutar så, jag hoppas att hon blir bättre, ska åka o hälsa på henne idag.


har märkt en annan jobbig sak oxå, har märkt att så fort jag drar i håret får jag många hårstrån i handen o mängder på ryggen o när jag kamar håret ligger de massor i handfatet, detta är ju rätt så vanligt de vet jag, men biverkningar på waranet är håranfall, är lite löjligt vet men kändes lite äckigt, är nog ingen fara men jag blir lite barslig.


annars blir det greja i lägenheten o fixa blir aldrig färdigt känns de som :)

nä dax att fixa lite mat kraaam <3<3

Av Josefin - 24 oktober 2011 18:30

haha aa här får ni två klipp som gör min kväll lite bättre haha :) hur man kan skratta o må bra när folk blir skrämda vet jag inte men haha :p lite underhållande så här på en  måndagskväll :)


annars har dagen varit lugn, både höfter, huvud o ryggen har varit på min sida idag så jag är glad :D



Av Josefin - 23 oktober 2011 16:34

ja har inte hänt spc mkt i helgen, har legat o vilat nästan hela dagen, skit tråkigt mern måste de om jag vill bli frisk någon gång,

jag tommy köpte oss lite gott godis o kolla på little britten el hur de stavas, den är allt bra skööj, vi hade tänkt fortsätta på nästa säsong ikväll.:)


för övrigt har vi turbo här idag super kul :) mamma o pappa skulle till bingon så då släppte dem av han här så hämtar dem han senare i kväll på vägen hem :) än så länge har det gått bra :)


bra dag för övrigt förutom hostan, både synen o ryggen har varit snälla mot mig idag så de är skönt :D


KRAAM <3

noddas o tommy förmlänge sedan <3

 

Av Josefin - 21 oktober 2011 20:24

ja hostan fortsätter tyvärr än idag, så blir fortsättning med hostmedicin, o massor med vila.

igår blev de en lugn dag då de tyvärr blev enn dålig dag.

idag har det blivit rätt så mkt vilande sen nu på kvällen skulle tommy i vög med kompisar o kika hockey så då passa jag på att åka till mamma o pappa så jag kunde träffa turbo :) gått en hel vecka utan han nu börja sakna han :)

så här stannar jag till tommy kommer o hämtar mig någon gång.


helgen blir de lugnt som behövs måste försöka bli frisk :)


KRAAM


  

Av Josefin - 21 oktober 2011 20:24

ja hostan fortsätter tyvärr än idag, så blir fortsättning med hostmedicin, o massor med vila.

igår blev de en lugn dag då de tyvärr blev enn dålig dag.

idag har det blivit rätt så mkt vilande sen nu på kvällen skulle tommy i vög med kompisar o kika hockey så då passa jag på att åka till mamma o pappa så jag kunde träffa turbo :) gått en hel vecka utan han nu börja sakna han :)

så här stannar jag till tommy kommer o hämtar mig någon gång.


helgen blir de lugnt som behövs måste försöka bli frisk :)


KRAAM


  

Av Josefin - 19 oktober 2011 12:29

ja äntligen internet, fast hos mig denna gången :D hänt mkt sen jag skrev sist, förra veckan i tisdag känner jag att jag har ont i halsen o känner mig febrig, stämde bra hade 39,5 feber, kom så typiskt då vi skulle flytta på fredagen den veckan :(     hostan blev sämre så vi fick åka in o köpa hostmedicin, jag skulle ha för både slem o rethosta, men då har dem bara slemhosta till mig för jag får inte äta för rethosta om man äter Waran, skkiiit kul :(                                                                                                                                                                                    i fredag blev de flytten, fullt upp inte lätt med hosta o feber, men vi ställde alla saker bara eftersom både jagt o tommy ska vara borta hela lördagen.                                i söndag blev de att greja för fullt o så,                                                                   i måndag var de dags för återbesök på sahlgrenska så då åkte jag , mamma o pappa dit, dem ville mest höra hur jag mår, om jag behöver bli mer sjukskriven som jag blev till januari, sen ska jag tillbaka igen för att röntga huvudet för att se om proppen är kvar o så, men de ville dem ta tidigare än tänkt eftersom jag fortfarande mår så dåligt på dagarna , så vi får väl se när de blir..      sen passa vi på att ta en svöng till ikea på vägen hem då jag kunde köpa min lampa som va slut sist vi va är :)                                                                                                                                                                        blir så dumt när man inte har skrivit på ett tag inläggen blir så långa o konstiga man får inte rikitigt med allt som jag vill utan att det ska bli super långt. men har fått internet till lägenheten i alla fall i eftermiddag kommer linda med familj på besök o jag ska försöka vila så mkt som möjligt så jag blir frisk ngn gång har annat att bli frisk till än hosta :(                                                                           kraaaamm <<3<3                                                                             min lilla vovve som jag hoppas ska få vara här ibland :)             











































Av Josefin - 9 oktober 2011 12:23



ja igår blev de en sväng till ikea med älsk o hans syster o hennes kille.

va super kul att handla saker till lägenheten, vi behövde ju nästan allt som behövs så säga :)

blev borta nästan hela dagen så va bra trött i huvudet o i bena de sista.


senare på kvällen så pkte vi ner en sväng till ljusfestivalen men som vanligt va de ingen större hits mkt bättre förra året :)


idag är de en lugn dag med vila. tråkigt men behövligt.


i mörn är de tandläkarn som gäller blää :(


KRAM <3

ja nu saknar man värmen o grekland :)

 

Presentation


på min blogg får ni läsa om min kamp tillbaka efter ha fått en stroke,ni får följa mina svårigheter och framsteg genom min resa till ett normalt liv.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards